Hej på er
Igår skrev jag på chatten och uppmanade er till att återkomma kring de tre viktiga rollerna för vårt lag och tjejerna.
Försäljningsansvarig
Matchvärd/bemanning och Aranäs Open ansvarig
Lagkassaansvarig.
Om vi inte får några namn får vi tyvärr tilldela er en roll, för vi ledare hinner inte med detta också. Återkoppla gärna!
Men nu har vi fått ett schema för hösten och vi har redan den 25/10 Matchvärdskap.
Damerna möter då OV Helsingborg hemma i A-hallen.
Era uppgifter under matchen är att sälja 50/50-lotter, vara läktarvärdar och ev. hjälpa till i entrén. Vi behöver 4-6 föräldrar som hjälper till.
Efter matchen hjälps vi alla åt med att sopa och plocka skräp på läktaren och slänga sopor i soprummet 😊
Mer information kommer ca 1 vecka innan matchen.
Under samma match får tjejerna vara inspringslag med damerna.
Alla spelare skall ha matchtröja/HBSK-tröja, shorts och gympaskor på sig.
HBSK-tröja från alla spelare i HBSK när man betalt sin medlems- och träningsavgift. Föräldern kommer till kansliet och hämtar den.
I pausen får alla spelare saft och bulle.
Till helgen har vi första sammandraget och 10 spelare har anmält sig.
Vi kommer med mer information om lagen samt tider senare ikväll.
// Ledarna gm Morgan