Hej och tack för att ni tog er tid igår med föräldrarmötet.
Mycket av informationen som jag gick igenom finns här på hemsidan.
Ledare för året är; Lagansvarig Olle, Rickard T, Rickard A, Morgan och Sanna.
Kommer behöva vara minst 2 till ledare i takt med att gruppen växer och när väl seriespelet börjar nästa höst.
De viktigaste punkterna som vi behöver sätta och som jag bad er fundera på.
Aranäs Openansvarig: kontaktperson laget – kansliet. Se till att arbetslistan blir bemannad, informera föräldrarna om vilka pass de har, lämna in listan i god tid till kansliet.
Försäljningsansvarig: kontaktperson laget – kansliet. Ansvarig för hämtning, utdelning, inkassering av pengar samt rapportering till kansliet.
Lagkasseansvarig: kontaktperson laget – kansliet. Sköta löpande ekonomi för laget.
Matchvärdskapsansvarig: kontaktperson laget – kansliet. Fördela arbetsuppgifter för laget vid matchvärdskapen samt informera föräldrarna om vad som skall göras. Även fördela arbetsuppgifterna som matchvärdar vid seniorernas matcher.
Aranäs Openansvarig och Matchvärdskapsansvarig kan vara samma person då det är ungefär samma uppgift.
Ju mer vi hjälps åt desto bättre blir det.
Vårt primära mål är Aranäs Open.
Delmål träning
PASSA, RÖRELSE OCH SPEL.
VÄRDEORD
GEMENSKAP, GLÄDJE & GÖRKUL!
Missade dock en sak som kan underlätta för oss, att skapa en whatsup grupp för att enklare kommunicera till alla direkt. Vi återkommer om detta längre fram.
Har ni några frågor eller undrar över hur något funkar tveka inte ta en dialog i hallen eller kontakta via mejl eller telefon.
/// Ledarna för bästa laget.